קריאייטיב
“קריאייטיביות” זה למצוא משהו מעניין להגיד על משהו משעמם
מאת חן קריספין
לא קיבלת תוצאות מהפרסום שלך? לא מפתיע! אז איך הקריאייטיב יכול לעזור? יש הטוענים כי אף אחד לא קורא פרוספקטים או שלטי חוצות, אבל מחקרים מצביעים כי אנשים קוראים מה שמעניין אותם, ולפעמים זה פרוספקט או שלט חוצות. מהסיבה הזו המלחמה האמיתית בתוך היער הסבוך של מדיות הפרסום היא על תשומת לבו של הקורא. אף אחד לא יקשיב לך אם אתה לא מעניין, ואתה לא מעניין אלא אם תאמר את הדברים בהרבה דמיון ומקוריות. חשוב לזכור: כדי שישימו לב למודעה משעממת, אתה חייב “להריץ” אותה המון פעמים. לעומת זאת, אם יש לך מסר מקורי באמת, אתה יכול להריץ את המודעה מספר פעמים מועט, אך אנשים יזכרו את המסר לאורך זמן.
תפיסה קריאייטיבית מומלצת משרתת את האינטרסים של המפרסם בכל סוגי המדיה, החל בפרוספקט ועד המודעות, המשך בשילוט חוצות וכלה בפרסום באינטרנט. אנחנו מאמינים שלא משלמים לנו כדי לייצר קריאייטיביות, אלא כדי לייצר אפקטיביות, ואנו מאמינים שקריאטיביות היא הדרך שתוביל אותנו לשם. בפרסום אביעוז קריספין אנו מתחייבים לייצר לך קריאייטיב מעניין ומפתיע. קריאייטיב שכאנשים נתקלים בו הם עוצרים, מתעניינים וזוכרים אותו. בצורה זו הפרסום שלך הופך לאפקטיבי יותר, זכיר יותר ומוכר יותר – מהלך ההופך את ה”בזבוז” להשקעה כדאית. אתם מוזמנים לבקר בתיק העבודות שלנו בגלריה הקריאייטיבית ולהחליט בעצמכם.