מאז אנטבה, לא היה כזה מבצע!
טוב, לא באמת... אבל כשאתה מפרסם מבצע או מחירים משתלמים, אתה יכול ליפול לכ"כ הרבה קלישאות:
"מבצע שאסור לך לפספס", " מבצע שאתם חייבים", "הטבות מטורפות" ועוד שאר ירקות.
במסגרת חודש השינה הטובה, היינו צריכים ליצור באזז מבריף שטען למחירים מיוחדים, בלי להישמע עוד פרסומת של הארד סייל.
קליק לסרטונים המשעשעים שלנו לרשת גוד נייט ותבינו על מה כל הרעש. הפרזנטורית הצבעונית, המשחק המעולה והתובנה שכשזה משתלם אתה רוצה עוד ועוד ועוד...