משרד פרסום ודיגיטל

אביסרור

סחטנו את הטוב של המיתוג

 תשכחו מניוטון והתפוח....אצלנו זה ניוטון והתפוז.

איך לוקחים את שכונת הדרים ( עכשיו מבינים למה תפוז?!) ויוצרים לה בידול נדלנ"י מעניין?!

חוקרים את השוק, בודקים את קהל היעד, מבינים מה חשוב לצרכנים והופ...מתגלות תובנות. מסתבר, כי באזור החדש של באר שבע עתידים להיות בתי ספר מעולים!

וכך, יצרנו שפה מיתוגית צעירה, תחת הסלוגן: גאון מי שהמציא את השכונה.

כמובן, שמוטיב התפוז הגיע משם השכונה "נאות הדרים" וכל שאר המיתוג הוא נגזרת כולל סרטונים בפייסבוק, מיני סייט, מודעות וקטלוג מהודר.

ויטמין סי בבאר שבע, כבר אמרנו?!

 

לכל העבודות של אביסרור » ‹ חזור לכל העבודות