ותודה ללקוחות, שנתנו לנו יד חופשית...
חלומו הרטוב של כל איש קרייאיטיב, הוא לעשות קריאייטיב כמו שבא לו. בלי אילוצי לקוח, בלי הגבלת תקציב, בלי מה חושבת אשתו של הלקוח. ספר מדד המותגים, הוא הבמה לכל זה. טוב, אולי הגזמנו... זה לא משתווה לפרס "אריות הזהב" בקאן, אבל אין ספק שמדד המותגים גורם לאנשי הקריאייטיב לרייר. אז איך עושים מה שרוצים עם המותגים שלנו, בלי לאבד את הזהות שלהם?! טעימה קטנה למאסטר פיס של העבודות שלנו ותראו איך אפשר להתפרע ועדיין להיצמד לערכים המובילים של המותגים. הקונספט המגה יצירתי, השפה הגרפית הייחודית, הביצוע המעולה, פשוט הנאה צרופה לקריאייטיב וללקוח.