תכנון ואסטרטגיה

אסטרטגיה חכמה היא כזו שמחוברת לדופק של הצרכן

מה אוהבות סטודנטיות בחיפה? מה מציק לתינוק שלא ישן בלילה? במה חושק נער בן 16? איך מרגיש זקן בן 70 ? ועם איזה מוצרים מעדיפות נשים לטפח את עצמן?

כבר מהיום הראשון הבנו, שבכדי להבין את הרגלי הצריכה ולמצוא הזדמנויות פורצות הדרך ללקוחותינו, דרושה לנו הבנה עסקית ושיווקית עמוקה, המחייבת אותנו להיות מעודכנים, לחיות את השוק, להבין את המגמות בעולם, לשלוט במאפייני המוצר ולהכיר כמעט באופן אישי את הצרכן. מכל המרכיבים הללו אנו מייצרים אסטרטגיה שיווקית ופרסומית, ומנסחים אותה לכדי בריף מדויק, שיכוון את צוות המשרד . עם השנים רכשנו הבנה עסקית ושיווקית המאפשרת לנו להבין את טוב יותר את BTL ו-ATL להפקת כל חומרי המותג בשוק, את הצרכן וכמובן – את הביזנס של הלקוחות שלנו. בצורה זו אנו מצליחים לייצר, פעם אחר פעם, פריצות דרך שיווקיות ולעשות את ההבדל.

בין הפתרונות שאנו מציעים במחלקת האסטרטגיה:

  • בניית אסטרטגיה שיווקית
  • בניית מותגים
  • בניית מדיניות ותוכנית עבודה תקשורתית
  • בניית אסטרטגיה דיגיטלית ופרסומית
  • תכנון פריצות דרך שיווקיות
  • יעוץ בפיתוח מוצרים
  • איסוף מידע ובניית מודלים לפילוח שוק

מחלקת האסטרטגיה בפרסום אביעוז קריספין הינה חוד החנית של המשרד, ומממשת את החזון שלנו לעשות את ההבדל למותגים אותם אנו חיים.